Miksi tehdä hitaasti, jos voi tehdä nopeasti?

Home / Yleinen / Miksi tehdä hitaasti, jos voi tehdä nopeasti?

Yleensä markkinointi ja myynti pidetään erillään ja niitä rakennellaan yrityksissä omissa osastoissa ja eri yhteistyökumppaneiden kanssa. Me Vapaa pudotuksessa uskomme siihen, että liian usein sorrutaan vain suunnittelemaan, ulkoistamaan ja hieromaan pieniä yksityiskohtia. Siksi olemme rakentaneet nopean toiminnan Campit. Nyt rikotaan rajoja markkinoinnin ja myynnin maailmassa. Campin tavoitteena on rakentaa yrityksen uudelle tuotteelle, palvelulle tai liiketoiminnalle ilme ja myynnin viestit 32 tunnin aikana.

Insta Innovation Oy aloitti toimintansa 1.1. 2013. Esa Einola keräsi kymmenen hengen tiiminsä yhteen ja matkasimme yhdessä yhteistyökumppanimme mainostoimisto Radikalin (Karoliina Lehtonen ja Lasse Linna) kanssa Ikaalisiin Kauppilan tilalle. Reilun vuorokauden aikana työstimme yhdessä ydinsanomaa, markkinointisuunnitelmaa ja myynnin tukimateriaalia. Yhdessä tehty työ toi loistavat tulokset. Materiaali oli asiakkaalla käytössä viikon sisällä tapahtumasta, sisältö oli yhteisesti tuotettua ja heti tiimin hyväksymä. Ilme rakentui todellisten vahvuuksien pohjalle ja kaikki saivat kommentoida ja tuoda ajatuksiaan esille koko prosessin ajan. Sen lisäksi, että tämä yleensä viikkoja ja kuukausia kestävä prosessi tehtiin nopeasti, oli ilme upea ja sisältö heti käytäntöön vietävissä.

Toteutimme Vapaan pudotuksen kanssa Myynnin bootcampin, missä tiimimme kehitti yhteistyössä Vapaan pudotuksen ja mainostoimiston kanssa uudelle palvelullemme ydinviestin sekä erilaista myynnin tukimateriaalia. Vapaa pudotus lupasi paljon, ja silti ylitti odotuksemme. Kaikki tämä puolessatoista vuorokaudessa, uskomattoman tehokasta.” Esa Einola, Insta Innovation Oy

Comments(0)

Leave a Comment