Myynnin bootcamp & Insta Innovation

Home / Yleinen / Myynnin bootcamp & Insta Innovation

Myynnin bootcamp on ketterä valmennus tilanteeseen (esim. messut, tapahtumat, uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus, uusi liiketoiminta), jossa pitää nopeasti kiteyttää ydinviesti ja asiakaslupaus sekä visualisoida ne viestintämateriaaleiksi. Intensiivisen työstämisen myötä osallistujat oppivat myös puhumaan samaa myynnin kieltä. Kysäisimme asiakkaalta kokemuksia bootcampista ja tässä Insta Innovationin tarina.

 

Tehokkaasti tuloksiin

– Myynnin bootcamp on erittäin intensiivinen tapa työstää asioita. Kiteytimme kahden päivän aikana uuden palvelumme Insta Skillsin ydinviestin, jonka pohjalta työstettiin materiaaleja asiakasviestintään ja myyntityöhön, Insta Innovationin toimialajohtaja Esa Einola kuvailee.

Myynnin bootcamp on kahden päivän tiukka puristus, jossa Vapaa pudotuksen mukana oli lisäksi mainostoimisto. Bootcampilla tehdään paljon töitä ja saadaan paljon aikaan – Instan tapauksessa syntyi konkreettisia viestintämateriaaleja, jotka menivät sellaisenaan käyttöön.

– Lähdimme hakemaan ratkaisua asiakasviestin kirkastamiseen ja viestin esittämiseen visuaalisesti. Onnistuimme siinä hyvin. Lisäksi mukana ollut porukkamme innostui, sitoutui ja meille syntyi yhteinen näkemys uudesta palvelustamme. Bootcampilla syntynyt slogan ”Sattumaa voi harjoitella” elää edelleen, Esa jatkaa.

– Vapaa pudotuksella on positiivista hulluutta – aito halu kuunnella asiakkaan tarvetta, rohkea ja ennakkoluuloton asenne valmentamiseen. Koen eduksi myös sen, että Vapaa pudotus työskentelee useiden yritysten kanssa. Sitä kautta tulee laajempaa näkökulmaa myös meille, Esa kertoo.